Sunday, September 18, 2016

FINAL YEAR. FINAL SEM.

Alhamdulillah,

cepat je masa berlalu.. dah 3 tahun aku merantau keluar dari negeri jelapang padi.. sepanjang masa tu, mcm2 dah jadi..

FINAL YEAR. FINAL SEM.

sem last aku.. aku nak habiskan dekat Kedah.. tak tahu kenapa tapi I need to go back there.. back then when I was here... there is too much things I couldnt accomplish when it comes to my family.. sbg contoh, last May I lost my tokwan.. dan aku tak boleh nak balik.. jarak dan kewangan tak mengizinkan.. menangis aku kat sini.. dan sampai sekarang, saat ni. aku belum pun dapat jenguk kubur arwah tok wan aku..

so for the last sem, I want to spend my time there, In case something happen again, I could just run back home. tak boleh predict masa hadapan.

No comments:

Post a Comment

ehem..ehem.. cantik keyboard u..
tunggu apa lagi..
karanglah ayat tu:D