Wednesday, March 26, 2014

BODOH

Aku SEDAR...

Aku mmg BODOH sbb:

aku tamakkan perhatian manusia.. aku cemburukan manusia... aku sedar yang aku x seharusnya buat perangai macam tu... tak sepatutnya aq bergantung kpd manusia kerana pergantungan aku sepatutnya hanya pada Allah... YA!!! langkah ku salah di situ.. akhirnya aku yg mendapat tekanan.. akhirnya aku yg kecewa.. aku yg dikecewakan...

semua benda ni seolah2 mendekatkan aku dgn FUTUR... putus asa.. maka dgn itu, makin lama aq makin jauh dri mereka.. mereka selangkah ke hadapan dan aku? satu langkah ke belakang...

siapa shj yg mahu jadi pemantau aku? SILAKAN... dgn segala hormatnya aq persilakan. bukan aku memerli.. tpi mmg ssugguhnya aq perlukan bantuan... BANTUAN! korang dipersilakan utk TEGUR, NASIHAT, MARAH N EVEN BAGI PENAMPAQ kt aku.. bagi aq sedaq sikit yg aq ni dah jauh...

Dalam hal ni... aku mengaku, aku yg banyak salah... aku rasa makin jauh dgn Allah.. tu yg buat aq sedih.. tapi x ada yg tegur aku... hanya kdg2 diri aq yg menegur. tpi kdg2 dibiarkan shj aq leka dgn dunia.. mau aku tarik kau sekali ke neraka ka?

PERUBAHAN? kata2 shj x mencukupi... harus disertakan dgn perbuatan.. tpi aq x kuat.. X KUAT. AQ LEMAH. SPIRITUAL DAN EMOSI. sama sahaja.. seringkali aku menangis.. pabila ditanya, tiada apa yg mmpu ku jawab. sebab aq sedar aku yg bersalah.. siapa lagi yg boleh aq salahkan.. hanya diri aq sahaja..

bantu aq...

No comments:

Post a Comment

ehem..ehem.. cantik keyboard u..
tunggu apa lagi..
karanglah ayat tu:D