Monday, February 18, 2013

Its OVER (part 2)

                                                                                               
 di sini hani nk smbung dri blog kwan hani... dye ckp hani sorg yg kuat, teruskan usaha memenagi hati A...
tpi aku nk kau tahu yg aku bknlah sekuat tu bila melibatkan hati... tak sama sekali...
aku penah jatuh seketika sbb sukakan A. tpi seriyesli aku x sedar sejak bila aku suka kt A smpai mcm tu sekali..
tpi mcm yg ko kta jgkla... lama2 kita akan penat jugak menunggu si dia yg x pnah perasan akan kehadiran kita... sama... aku pun dah penat tnggu dia.. aku nak move on tnpa perlu utk mmikirkan dia... aku berharap aku xkan pnah dah jmpa dia kt KMK ni lagi dah... x nak melukakan hati sendiri lgi hnya kerna seorang lelaki yg belum tentu milik kita... lgipn A cma anggp aku x lbih dri seorang kwan... KAWAN shj...
nmpk mcm cerita Warkah Cinta... aku umpama Wardah yg sukakan Amir Mukhlis... mcm tu lah aku... Allah dh tunjukkan kpd aku bhawa A tu bknla org yg baik sgt pn... wlaupn bdk m**h**... tpi tu lah... Allah dah kurangkan rasa suka aku pada A sbb Allah nk aku lbihkan cinta aku kpd Dia, bkn kpd makhluknya.. Aku serahkan dia kpd Allah... Aku serahkan hati aku pd Allah... Biar Allah yg tentukan bilakah Allah akn tmukan aku dgn jodoh aku... org kata aku rugi sbb bhenti sukakan dya.... tpi biarlah... x kan lah org yg sehandsome dya x berpunya... kurang dpercayai...

Z****, aku sama jew mcm ko lani... not single, but Couple... with The Creator of you and me...

                              

No comments:

Post a Comment

ehem..ehem.. cantik keyboard u..
tunggu apa lagi..
karanglah ayat tu:D