Friday, January 18, 2013

Apa Rasa?

hari ni ntah la aku rasa apa? kdg2 rasa gembira sbb aku bdak yg kuat dan bkn slalu homesick tringtkan umah... start sem 2 ni skli pn aku x blik umah lgi.... jgn la smua pkat hairan kes pa aku x nk blik umah... aku x gaduh or merajuk pn dgn family aku.... just sedih la sikit hari ni, ye la... cuti tiga hari duk pulak sorng2 kt bilik ni hah... mcm2 igauan dtg bertandang kt minda nie... ye la... mau taknya, minggu ni pnya la aku call mak aku nk ajak dia dtg sini... RINDU... meh sini ckp kt aku sapa yg x rindu mak dia... aku rindu la... tpi bila call lain pulak jadinya... mak ckp ntahla... ikut ayah hang la ktanya, lgipn esok sabtu katanya ayah nk bwak mak su aku g Wang Kelian... mak su nak shopping agaknya... disebabkan itu... mak aku x berani nk jnji bleh mai kt aku ke dak... x pyah  mai la lgi senang... bkn aku nk merajuk ke nk marah sbb mak ngn ayah x leh mai... tpi klau mai sat ja... duduk2 minum2 then balik baik x yah mai... x sempat nk hilangkan penat pn dah nak blik pulak... xpayah la.... aku x merajuk pn... just sedih sikit jew....

Mak, x pyahlah mai kt kak long kt sini.. insyaAllah kak long OK JA... esok sabtu, klau ayah pi Wang Kelian tu, blik tu dah tgh hari dah... x kn nk mai kt kak long lgi kot... mana dgn ptg tu ayah nk meniaga lgi kt pasar malam tu... Xpayah la... mood kak long dah hilang dah... x dak dah rasa excited nk tnggu mak ngn ayah mai kt kak long... xpa... kak long bleh tnggu ja lgi... lpas exam ni lah kita jmpa blik kt umah. lgi senang...

jgn la pikir kak long marah ka kt mak dgn ayah, dak pn... x terlintas pn... kak long x nak la ayah smpai x yah rehat lak esok sblum p keja esok... mohon paham apa yg kak long cuba sampaikan naa

No comments:

Post a Comment

ehem..ehem.. cantik keyboard u..
tunggu apa lagi..
karanglah ayat tu:D